neděle 3. července 2005

AIDA

Výborná reklama.
  • přesně vyselektuje cílovou skupinu: Pouze programátor je schopen sdělení dekódovat, pro ostatní je nesmyslné, tudíž nezajímavé.
  • výborná volba média: Uvážíme-li, že cílem jsou převážně mladí studenti VŠ, resp. čerství absolventi... který student necestuje tramvají?
  • každý programátor miluje řešení technických problémů (a nenávidí psaní dokumentace :-) - a Qbizm tohle slibuje už od počátku
  • obsahuje všechny fáze klasických komunikačních modelů, např. AIDA (Attention - Interest - Desire - Action). Action: "Vyřeš problém a podívej se na náš web, jak jsi uspěl!... a tam ti odpovíme na další otázky... například "Ten job se mi líbí, ale nejsem z Brna a bydleni je tu drahý... pomůžete mi s tím?"

Žádné komentáře: